2010. április 15., csütörtök

Veronika Meg akar Halni (Veronika Decides to Die)



Veronika meg akar halni
Veronika Decides to Die - 2009

A sztori egyszerű: A 28 éves Veronikának mindene megvan,jó munkája,lakhelye,élvezhetné az életet. De ehelyett egy nap úgy dönt,hogy munka után,mikr hazament, kikészíti az összes gyógyszerét,szépen elrendezi,aztán egyesével lenyeli.Veronika meg akart halni-de nem sikerült.Később egy kórházban tér magához,ahol közlik vele hogy alig pár hete maradt az életből..



Teljesen véletlnül akadtam rá a filmre,először nem is gondoltam hogy megnézem, alapból az ilyen tipusú filmeketnem szeretem,de valahogy a sztorija megfogott,és hát megnéztem.Jól tettem! Megjegyzem:a könyvet is elkezdtem olvasni, de szerintem a film übereli a könyvet. Fantasztikusan mutatták be a kezdő képsorokat,az öngyilkosságot.Fantasztikusan kezdődik.Ezután kórházba kerül,és itt kezdtem aggódni hogy ellaposodik a film,de szerencsére nem. Igaz,néhány helyen egy picit lapos, de kibírható.
A szereplők fantasztikusak - bár csak Sarah Michelle Gellart ismerem jobban,más filmekből, de nem gondoltam volna hogy egy ilyen szerepben is tud alkotni. A mellékszereplőkről több szót nem is lehet ejteni - a pszicihiáter szerepére David Thewlis szerintem tökéletes,ahol kell igenis tisztességesen végijátssza a szerepét.



Összkép: Maradandó alkotás,szerintem tökéletes hangulattal,néhol egy-két hibával.

Pontszám: 10/9

"I'm Fine. Really."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése